izrune.ge-ზე უკვე ხელმისაწვდომია...
1-ელი, მე-2, მე-3, მე-4, მე-5, მე-6, მე-7, მე-8,
მე-9, მე-10, მე-11 და მე-12 კლასის ტესტები
ყველა მოსწავლისთვის
X
მოგესალმებათ izrune.ge-ს გუნდი

ონლაინ ტესტირების პლატფორმა izrune.ge-ს იდეა გაჩნდა „ეტალონის“ 20-წლიანი გამოცდილებისა და თანამედრივე პროგრესის მოთხოვნების საფუძველზე.

ჩვენი მიზანია ოჯახის წევრებს მივცეთ საშუალება, თანამედრივე ტექნოლოგიების გამოყენებით, პერიოდულად და რეალურად, პირადად შეაფასონ შვილების განათლების, უნარ-ჩვევების დონე და უშუალოდ იზრუნონ მათ აღზრდა-განათლება-წახალისებაზე.

ჩვენი მიზანია ოჯახი, ბავშვი, სკოლა და სახელმწიფოს ერთი მიზნით გაერთიანება - მოზარდში მოქალაქეობრივი აზროვნების ჩამოყალიბება!

რეგისტრაციის მარტივი ფორმის შევსების შემდეგ, თქვენი ბავშვ(ებ)ისთვის ხელმისაწვდომი იქნება I-დან XII კლასის ჩათვლით, საგნობრივი კითხვებისგან შემდგარი, ზოგადი განვითარების, ინდივიდუალური და მამოტივირებელი ტესტები. კითხვებს საქართველოს 100 საუკეთესო პედაგოგი ქმნის და საიტზე გამოქვეყნებამდე შემოწმების რამდენიმესაფეხურიან ეტაპს გადის. 

ინოვაციური პორტალი izrune.ge გთავაზობთ ორი სახის - სავარჯიშო და შემაჯამებელ ტესტებს. თითოეული ტესტი შედგება 20 კითხვისგან, სწორი პასუხის შემთხვევაში მოსწავლე იღებს 5 ქულას, არასწორი პასუხის შემთხვევაში 0-ს, თუ პასუხისგან თავი შეიკავა 2 ქულას. ტესტის დასრულებისთანავე კი პირად გვერდზე, დეტალური სტატისტიკის და ისტორიის საშუალებით, ხელმისაწვდომი გახდება ინფორმაცია თითოეული შესრულებული ტესტის შესახებ. თვალს ადევნებთ შვილის შეფასებას მიმართულებების მიხედვით, ინდივიდუალური განვითარების გრაფიკებს, განვითარების შეფასების კვლევას და ინდივიდუალურ სარეკომენდაციო წერილებს მოზარდის შემდგომი განვითარებისთვის.

სავარჯიშო ტესტის გავლა მოსწავლეს შეუძლია ყოველ ხუთშაბათს, ხოლო შემაჯამებელი ტესტის - ყოველი თვის ბოლო კვირას „შვილებზე განსაკუთრებულად ზრუნვის დღეს“, მშობლის თანდასწრებით.

ყოველი სავარჯიშო ტესტი თემატურად განსხვავებულია:

ყოველი თვის I ხუთშაბათი პორტალზე არის „სიბრძნის ხუთშაბათი“, ტესტში შესულია კითხვები სულხან-საბა ორბელიანის ლექსიკონიდან „სიტყვის კონა“. ტესტის მიზანია ოჯახის ჩართულობით მოსწავლეებისთვის სულხან-საბა ორბელიანის გაცნობა და ქართული ენის ლექსიკური მარაგის შევსება.

ყოველი თვის II ხუთშაბათი პორტალზე "წიგნიერების დღეა". ყოველთვიურად მოსწავლეებს ვთავაზობთ კლასის შესაბამის ნაწარმოებებს წასაკითხად და სავარჯიშო ტესტის დღეს კითხვები სწორედ ამ ნაწარმოებებიდან მოდის. წიგნიერების სია, კლასების მიხედვით, შედგენილია პროფესიონალი მასწავლებლების და ფსიქოლოგების მიერ. ტესტის მიზანია წიგნიერების დონის ამაღლება.

ყოველი თვის III ხუშაბათი პორტალზე ინგლისური ენის 5-დონიანი ტესტის დღეა. მოსწავლეს საშუალება ეძლევა, სურვილის მიხედვით აირჩიოს მხოლოდ ერთი დონე (Elementary, Pre-intermediate, Intermediate, Upper-intermediate, Advanced). ტესტის მიზანია ინგლისური ენის განმტკიცება.

ყოველი თვის IV ხუთშაბათი პორტალზე არის „მოქალაქეობრივი აზროვნების განვითარება - გზა ევროპისკენ“ ტესტი. ამ ტესტის მიზანია მოსწავლეებში მოქალაქეობრივი ცნობიერების ამაღლება და თვეში ერთი დღე მოქალაქეობრივი აზროვნების თემატიკის შეკითხვებს ეთმობა. ტესტის შედგენაში აქტიურად არიან ჩართული საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს, იუსტიციის სამინისტროს და შინაგან საქმეთა სამინისტროს წარმომადგენლები. 

მშობლებისთვის კი ყოველი თვის ბოლო კვირა დღე შვილებზე განსაკუთრებულად ზრუნვის დღედ ცხადდება!

საქართველოში მცხოვრებ, შვილის ბედნიერ მომავალზე მეოცნებე თითოეულ მშობელს, ყოველი თვის ბოლო კვირა დღეს, საშუალება გეძლევათ მიუსხდეთ შვილ(ებ)ს გვერდით და იმ კოდის მეშვეობით, რომელიც მოკლე ტექსტური შეტყობინებით (SMS) მოგივათ, პირდაპირ რეჟიმში შეიტყოთ მათი აზროვნების, განათლების და განვითარების დონე. აღნიშნული ტესტის წარმატებით გავლის შემთხვევაში კი მოსწავლე სპეციალურ დიპლომს მიიღებს. ყოველი მომდევნო თვის დიპლომი განსხვავებულია და შეძლებთ მათ გადმოწერას, ამობეჭდვას ან სოციალური ქსელის საშუალებით გაზიარებას. ინდივიდუალური პაკეტის მომხმარებლებს კი სკოლაში გამოგეგზავნებათ თქვენი შვილის წარმატების დიპლომები.


რეგისტრაციას გადის ოჯახის წევრი, რომელიც მარტივად არეგისტრირებს ბავშვ(ებ)ს და ირჩევს სასურველ პაკეტს - თვეების მიხედვით.

რეგისტრაციის გასავლელად გადადით ბმულზე: https://www.izrune.ge/geo/10

გადახდის მარტივი მექანიზმი ჩვენი საიტით სარგებლობას კიდევ უფრო კომფორტულს ხდის თქვენთვის. შეგიძლიათ ისარგებლოთ გადახდის შემდეგი მეთოდებით: 

  1. გადახდა პლასტიკური ბარათით, უშუალოდ მოსწავლის პროფილიდან.
  2. გადახდა საბანკო გადარიცხვით. 
    მიმღები ბანკი: ს.ს "თიბისი ბანკი"
    მიმღების ანგარიში: GE82TB7994636080100007
    მიმღების სახელი: შპს ეტალონი განათლება
    დანიშნულება: მოსწავლის სახელი, გვარი და პროფილის ექვსნიშნა ნომერი.
    ბანკის კოდი: TBCBGE22
    ს/კ: 404561979
  3. გადახდა სწრაფი ჩარიცხვის TBC Pay, Express Pay და Pay Box აპარატებით, მოსწავლის პროფილის 6 ციფრიანი ნომრით.
  4. გადახდა თიბისი ბანკისა და საქართველოს ბანკის მობილური აპლიკაციით (ონლაინ ბანკი), მოსწავლის პროფილის 6 ციფრიანი ნომრით.

ინდივიდუალური პაკეტის ღირებულება:
1 თვე - 25 ლარი
5 თვე -  110 ლარი
10 თვე - 209 ლარი


განსაკუთრებული შეთავაზებით სარგებლობენ საქართველოს მასშტაბით etaloni.ge და izrune.ge-ს თანამოაზრე სკოლები, რომელთა მოსწავლეებისთვისაც საბაზო პაკეტის სოციალური ღირებულება თვეში 8 ლარის ნაცვლად შეადგენს 5 ლარს.

ერთად ვიზრუნოთ საქართველოს ნებისმიერ ქალაქში, რაიონში და სოფელში მცხოვრებ მოსწავლე-ახალგაზრდების აღზრდა - განათლება - წახალისებაზე!

მოსწავლეებო, დააგროვეთ სტატუს ვარსკვლავები, მიიღეთ დიპლომები და გაუზიარეთ მეგობრებს თქვენი წარმატება!

დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ facebook გვერდს: https://www.facebook.com/izrune.ge
ან დაგვიკავშირდით: 0 (322) 110 122
მადლობა თანამშრომლობისთვის!
კეთილი სურვილებით, Izrune.ge-ს გუნდი.
რჩევები მშობლებს
22 ოქტომბერი, 2018
რას გირჩევენ ფსიქოლოგები, თუ ბავშვს კლასელებთან კომუნიკაცია უჭირს?

ბავშვის აღზრდისას მშობლები ხშირად აწყდებიან სხვადასხვა სახის პრობლემებს. სკოლა ერთ-ერთი დაწესებულებაა, სადაც ბავშვი განათლების გარდა იძენს ცხოვრებისეულ გამოცდილებას, მეგობრებს, პიროვნულ უნარ-ჩვევებს და ა.შ.

ზოგ ბავშვს თანატოლებთან თუ კლასელებთან ურთიერთობა და კომუნიკაციის დამყარება უჭირს, მშობელმა კი არ იცის როგორ დაეხმაროს.

ფსიქოლოგები თანხმდებიან, რომ  აუცილებელია დროული რეაგირება.



სალომე საბიაშვილი ფსიქოთერაპევტი:

„ როგორც წესი, პირველი მასწავლებელი ამჩნევს  ამ პრობლემას, ამიტომ არ უნდა გაჩუმდეს, „თვალი არ უნდა დახუჭოს,“ შეეცადოს გამომწვევი მიზეზების გამორკვევას (დაელაპარაკოს თვითონ ბავშვს, მშობლებს) და საჭიროების შემთხვევაში ჩართოს სკოლის ფსიქოლოგი. მთავარი ასეთ დროს სწრაფი რეაგირებაა! ბავშვის ასეთი ქცევის გამომწვევი მრავალი მიზეზი შეიძლება იყოს, დაწყებული სკოლასთან ადაპტაციის სირთულით, დამთავრებული სასკოლო ძალადობით, იგივე ბულინგით.


ფსიქოთერაპევტის  თქმით, მიზეზის გამორკვევა მშობლისა და მასწავლებლის პირველი ამოცანაა. როგორ მოიქცეთ? 


„როგორც კი არსებულ პრობლემას შეამჩნევთ (შესაძლოა თვითონ მშობელმა შენიშნოთ ან მასწავლებელმა ჩაგაყენოთ საქმის კურსში), აუცილებელია:  გახსნილად და მეგობრულად ესაუბროთ ბავშვს. მოუსმინოთ ისე, რომ არ შეაწყვეტინოთ ლაპარაკი. მას უნდა აჩვენოთ, რომ მისი პრობლემა თქვენთვის მნიშვნელოვანია. შვილამდე მიიტანეთ, რომ პატივს სცემთ მას, გიყვართ ისეთი, როგორიც არის და მის ნებისმიერ ქცევას გაგებით, გაკიცხვის გარეშე, მოეკიდებით. შეეცადეთ მოძებნოთ პრობლემის მოგვარების ერთობლივი ვარიანტები, რომელიც მოსახერხებელი იქნება როგორც თქვენთვის, ასევე ბავშვისთვისაც. კარგი იქნება თუ ხელს შეუწყობთ შვილის თანაკლასელებთან დაახლოების პროცესს, მაგ: დაპატიჟებთ სახლში, მოაწყობთ ერთად გასვლებს ქალაქგარეთ, გასართობ ცენტრებში და ა.შ.  არ ღირს სკოლაში მივარდნა და შვილის თანაკლასელებთან თუ მასწავლებლებთან საქმის განხილვა. თუ საქმე ბულინგს ეხება, ეს კიდევ უფრო დაამძიმებს თქვენი შვილის მდგომარეობას. ბავშვისა და მისი კლასელების გარეშე გაესაუბრეთ დამრიგებელს, მანდატურს, სკოლის ფსიქოლოგს, აუხსენით საქმის ვითარება, მოისმინეთ მათი აზრი და შეეცდეთ ერთად დაგეგმოთ ბავშვის დახმარების სტრატეგია.“

 ფსიქოთერაპევტი ამბობს, რომ ერთობლივი ძალისხმევა ბევრად უფრო შედეგიანი იქნება. 

„ბავშვს მოუყევით თქვენ (ან ნებისმიერი რეალური ადამიანი, ვისაც ბავშვი იცნობს და მისთვის ავტორიტეტია) როგორ უმკლავდებოდით მის ასაკში მსგავს პრობლემებს. ეს ბავშვს  მისცემს ძალას თავად სცადოს პრობლემებთან გამკლავება.  იმ შემთხვევაში თუ ბავშვი ვერ აყალიბებს ან არ სურს ისაუბროს თუ რა აწუხებს, ამჩნევთ რომ არ აქვს საკმარისი რესურსი გაუმკლავდეს პრობლემას, აუცილებელია ჩართოთ სკოლის გარეთ სპეციალისტი, ფსიქოთერაპევტი. აუცილებელია გახსოვდეთ, რომ ხშირად ბავშვის ამგვარ სირთულეებთან შეხვედრა და მისი გადაჭრა ან ვერგადაჭრა მისი შემდგომი წარმატების თუ წარუმატებლობის განმსაზღვრელი ხდება. ამიტომ აუცილებელია დროული რეაგირება და ყველა იმ ადამიანის ჩართვა, რომელიც დაეხმარება ბავშვს არსებული პრობლემის მოგვარებაში.“





ნინო თოფურია ფსიქოლოგი: 

„მსგავს შემთხვევაში წამყვანი როლი ენიჭება ნდობას. ბავშვი იკეტება საკუთარ თავში მაშინ, როდესაც არ არის მისთვის უსაფრთხო და სანდო გარემოში. ბავშვში ნდობის მოსაპოვებლად მშობელიც და პედაგოგიც მის პიროვნებას უნდა მიუდგნენ, როგორც თანასწორს, ხოლო მის პრობლემებს, როგორც სერიოზულს. მნიშვნელოვანია ბავშვმა ჩვენგან იგრძნოს არა მისი კრიტიკისადმი და ჭკუის სწავლებისადმი მზაობა, არამედ უპირობო ემოციური მხარდაჭერა. 

ამისათვის შესანიშნავია გულწრფელი და ორმხრივი საუბარი. სასურველია მშობელმა შვილს მოუყვეს თავისი დღის მნიშვნელოვანი მოვლენების შესახებ, გაუზიაროს მას თავისი ემოციები, შესაბამისად, მსგავსი ქმედებით ბავშვსაც სურვილს გავუღვიძებთ, რომ გვენდოს და მოგვიყვეს საკუთარი განცდების შესახებ. მეგობრული და თბილი მობყრობა დაგვეხმარება ჩაკეტილ ბავშვთან კომუნიკაციაში. როდესაც ბავშვს მშობლებთან ემოციური და მეგობრული ურთიერთობა აქვს, ასევე პედაგოგიც ეხმარება და თანადგომას უცხადებს, მას აღარ უჭირს თანატოლებს შორის ადგილის დამკვიდრება.“






რას ამბობენ ჩვენზე